Меню
Your Cart

Серум Синя Защита Beauty Boost

Серум Синя Защита Beauty Boost
Пазарувай сигурно
Сигурно и лесно плащане.
Експресна доставка
от днес за утре
Връщане на стока
Удобно и лесно връщане на стока
Серум Синя Защита Beauty Boost

Действие от природата

Деликатният серум е антиоксидационен щит срещу цивилизационния стрес, който помага на кожата да синхронизира биологичния си дневен ритъм. Основната активна съставка е B-Circadine, извлечена от диворастящото растение Lespedeza capitata, растящо в Южна Корея.

Резултат

Задълбочените клинични изследвания доказват, че B-Circadine предотвратява вредата от синята светлина, балансира благосъстоянието на кожата и я детоксикира.

В резултат, чувствителността към ултравиолетовата синя светлина намалява, изчезват признаците на умора и нарушен сън, и кожата възвръща своя тонус, тен и сияйно излъчване.

Отличителни активни съставки

Главната активна съставка е B-Circadine, а нейното действие се засилва от хиалуронова киселина, натурални масла от арган и кайсия, витамин Е и стабилната форма на витамин С

Аромат – свеж, морски, ефирен аромат

Подходящ ли е за мен

Подходящ за всеки тип кожа, изложена на продължително облъчване от различни видове електронни устройства.

Начин на употреба

Нанесете, сутрин и вечер, малко количество върху почистено лице, шия и деколте.

Опаковка

Стъклен флакон 30мл. с помпа

Ingredients /INCI/: Aqua, Coco-Caprylate/ Caprate, Propanediol, Lespedeza Capitata Leaf/Stem Extract, Glycerin, Glyceryl Stearate Citrate, Polyglyceryl-3 Stearate, Caprylic/Capric Triglyceride, Cetyl Alcohol, Argania Spinosa Kernel Oil,  Sodium Acrylates Copolymer, Lecithin, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Tocopheryl Acetate, Ascorbyl Tetraisopalmitate, Sodium Hyaluronate, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil, Sodium Phytate, Phenoxyethanol,  Ethylhexylglycerin, Parfum, Hexyl Cinnamal, Linalool, Geraniol, Limonene, Hydroxycitronellal

Напишете коментар

Бележка: HTML не се показва!
Лош Добър
  • Наличност: ✔наличен
  • Модел: 1712258356
21.90лв.
Този сайт използва „бисквитки“ и други подобни инструменти за маркетингови цели, а също и за подобряване на потребителското изживяване.